SCAC/Satıcı kodu boş olamaz.SCAC 5 karakterden fazla olamazSCAC mevcut olmalıdırSCAC yalnızca harflerden ve sayılardan oluşabilirSağlayıcı kodu 100 karakterden fazla olamaz.Şirket adı 100 karakterden fazla olamaz.İletişim e-postası boş olamaz ve bir e-posta formatında olmalıdır.İletişim e-maili 100 karakterden uzun olamaz.İletişim adı 100 karakterden uzun olamaz.İletişim telefonu 5 ile 15 rakam arasında olmalıdır.PO boş bırakılamaz.PO Kimliği 100 karekterden fazla olamaz.FC boş bırakılamaz.Lojistik merkezi geçersiz.Ulaşım Kimliği boş olamaz.Veri etkileşim hatasından dolayı randevu oluşturulamıyor.Yorumlar 500 karakteri geçemez.Başvuruyu iptal etmek istediğinize emin misiniz {0}?Başvuruyu güncellemek istediğinize emin misiniz{0}?Bu randevuyu otomatik olarak doldurmak istediğinizden emin misiniz? Mevcut tüm bilgilerin üzerine yazılacaktır.Treyler Numarası 32 karakteri geçemezRömork numarası yalnızca harfler, rakamlar, - ve _ karakterlerini içerebilir.Römork numarası yalnızca harfleri, sayıları, -, _ ve Çince karakterleri içerebilir.{0,number,integer} Sevkiyatnda hata: {1}PRO ya da BOL mevcut olmalıdırPRO boş bırakılamazPRO yalnızca sayılar, karfler ve tirelerden oluşabilirPRO {0} karakteri aşamazPO Listesi boş olamazPO Listesi yalnızca sayılardan, harflerden ve virgüllerden meydana gelebilirPO Listesinde Boş POPO Listesinde Kopya POARN bir sayı olmalıdırARN {0} karakteri geçemezBOL Listesi boş olamazBOL yalnızca sayılardan, harflerden ve tirelerden meydana gelebilirBOL Listesinde Boş BOLBOL Listesinde Kopya BOLBOL {0} karakteri aşamazSağlayıcı Adı 50 karakteri geçemezARN eski bir sevkiyatta mevcutPRO eski bir sevkiyatta mevcutturEski bir sevkiyatta BOL mevcutturHiçbir Palet, Karton veya Birim 0'dan küçük veya 1000000000'dan büyük olamazPalet Sayısı Karton Sayısından fazla olamaz ve Karton Sayısı Birim Sayısından fazla olamazPaletli bir randevuda Palet Sayısı en az 1 olmalıdırBir başvuru için, Palet Sayısı {0} değerinden daha az olmalıdırPalet Sayısı bir döşeme yükleme randevusu için 0 olmalıdırLütfen en az bir sevkiyat ekleyin.Nakliye Talep Edilen Teslimat Tarihi geçmiş bir gün olamaz.Nakliyecinin Talep Ettiği Teslimat Tarih önümüzdeki {0} gün içinde olmalıdır.Veri etkileşim hatasından dolayı randevu güncellenemiyor.Veri etkileşim hatasından dolayı hesap oluşturulamıyor.Randevu otomatik olarak doldurulurken hatalar oldu:Randevuyu otomatik olarak doldurma başarısız oldu. Lütfen tekrar deneyin.Bu sorunun daha fazla incelenmesi gerektiğine inanıyorsanız lütfen aşağıdaki destek bağlantısını kullanarak yukarıdaki bilgilerle Amazon'la iletişime geçin.Veri etkileşim hatasından dolayı randevu otomatik olarak doldurulamıyor.Amazon Lojistik Kargo Numaraları hatalarla değiştirildi:Amazon Lojistik Kargo Numaraları değiştirilemedi. Lütfen tekrar deneyin.Bağlantı hatası nedeniyle Amazon Lojistik Kargo Numaraları değiştirilemiyor.Treyler için benzersiz tanımlayıcı123e4567-e89b-12...Lütfen buraya ek yönergeleri ekleyin.Tercih YokBekleyen ProgramVarış ProgramlandıUlaştıSilindiİptal edildiKusurKapalıGönderim zamanı Varış zamanından küçük olmalıdır.Kimlik girişi boş bırakılamaz.ARN sadece sayılardan oluşur.PRO ve BOL yalnızca sayılardan, harflerden ve tirelerden meydana gelebilir.PO yalnızca sayılardan ve harflerden oluşabilir.Veri etkileşim hatasından dolayı randevu aranamıyor.ARN, PRO veya BOL'dan birisi mevcut olmalıdır -Şirket adı gerekli.İletişim kişisi adı gerekli.İletişim telefon numarası gerekli.Yükleme FaturasıLutfen her sevkiyatinizda tedarikci ismini doldurunKarton Sayısı gerekliBirim Sayısı gerekliNakliye türü gerekli.Yükleme türü gerekli.Trailer type is required.Nakliye kelepçelenebiliyor mu bilgisi gerekliPO listesi {0} girdiyi aşamazBOL listesi {0} girdiyi aşamazZemin yükü türü birim sayısı zorunludur ve sıfırdan büyük olmalıdırRandevu Referans KoduPlanlanan Varış Saatinden sonraki {0} saat içinde gerçekleşen Bildirimsiz Gelmeme veya İptaller, kargo şirketi aleyhine bir kusur olarak kabul edilir. Amazon, Amazon tesislerine teslimat yapmaya uygun olabilmesi için %{1} oranından daha düşük bir randevu kusur oranını şart koşmaktadır.İptaller, Kargo Şirketi Tarafından Yönetilebilir ilk geçiş verimini (FPY) etkileyebilir ve kargo şirketinin haftalık performans oranını düşürebilir. Amazon, Amazon tesislerine teslimat yapmaya uygun olabilmesi için %{0} veya daha yüksek bir Kargo Şirketi Tarafından Yönetilebilir ilk geçiş verimi (FPY) oranını şart koşmaktadır.Beklenen varış zamanından sonraki {0} saat içinde gecikmiş bir planlama değişikliği başlatmak, randevu kusuru olarak değerlendirilebilir ve kargo şirketinin haftalık performans oranını düşürebilir. Amazon, Amazon tesislerine teslimat yapmaya uygun olabilmesi için %{1} oranından daha düşük bir randevu kusur oranını şart koşmaktadır.Planlanan varış saatindeki değişiklikler taşıyıcı firma tarafından kontrol edilebilen FPY’yi etkileyebilir ve taşıyıcı firmanın haftalık performans oranını düşürebilir. Amazon’un, Amazon tesislerine teslimat yapabilmesi için taşıyıcı firma tarafından kontrol edilebilen FPY oranının %{0} veya daha iyi olması gerekir.Aşağıda randevu müsaitlik görünümümüzün beta sürümü gösterilmektedir. Bu görünüm, şu anda test aşamasındadır ve yalnızca belirli durumlarda kullanılabilir. Bu görünümde, aşağıda yer alan herhangi bir müsait randevuyu seçebilir ve onayla seçeneğine tıklayarak gerçek zamanlı olarak onaylanmış bir randevu alabilirsiniz.Randevu düzenlemeleri için yeni bir randevu aralığı seçmeniz gerekecektir. Lütfen aşağıdan müsaitlik seçimi yapın.Kullanılabilir Bir Zaman Aralığı SeçinİptalDaha Fazla Müsaitlik AlOnaylaRandevu Talebi GönderTüm Verileri Dışa AktarRandevularınızın Kusur OranıPlanlanan varış saatinden itibaren 24 saat içinde gerçekleşen değişiklikler nedeniyle gerçekleşmeyen randevu örneği (toplam randevu örneklerinin yüzdesi olarak).Şu anda performans verisi mevcut değil. Güncellenmiş verileri görmek için lütfen önümüzdeki hafta tekrar kontrol edin.Son güncelleme tarihiTaşıyıcı firmaların, teslim etmeyi planladığınız yük bilgilerini doğru şekilde sağlaması beklenir; aksi takdirde hesabınızın askıya alınması riskiyle karşı karşıya kalırsınız. Planlanan varışınızdan 24 saat önce verilen ek siparişler veya paletler/koliler/adetler eklemeniz durumunda randevunuzun yeniden planlanmayacağını lütfen unutmayın.Teslimat gereksinimlerimize uymak için (daha fazla bilgi için bkz. Kargo Şirketi Kılavuzu), kargo şirketinin talep ettiği teslimat tarihinin, bu randevuyla teslim ettiğiniz her satın alma siparişinin teslimat aralığında olduğundan emin olmanızı hatırlatırız.
Satın Alma Siparişi (PO) Teslimat Penceresinde bir teslimat sağlamak için lütfen aşağıdaki satın alma siparişlerini (PO) inceleyin ve CRDD'nizi güncelleyin.
Herhangi bir değişiklik yapmadan devam edebilirsiniz ancak bu durum teslimat aralığı uyumluluğunda taşıyıcı firma ve kargo şirketi performansını etkileyebilir.Kat yükleme randevusu için koli veya birim sayısı en az 1 olmalıdır.Yerden Yüklemeli randevu için Karton Sayısı en az 1 olmalıdırKat yükleme randevusu için palet sayısı 0 olmalıdır.Randevuları İndirSeçilen kargo şirketi talep edilen teslimat tarihi, PO'nun teslimat aralığının dışındadır.Aşağıdaki PO için mevcut randevular tespit edildi. Başka bir randevu talep etmeden önce lütfen aşağıdaki listeyi inceleyin.Birden çok sorun tespit edildi“Ulusal Şirket Numarası” veya “Ulusal Vergi Fatura Kimliği” veya “JASTPRO (Japonya İhracatçı ve İthalatçı Standart Kodu)” veya “Gümrük İthalat/İhracat Kodu” gereklidir.Sadece harfler, sayılara izin verilir
‘Buraya tıklayın’ bağlantısı, sorgunuz için ilgili şablonu içeren bir e-posta açmazsa, lütfen gerekli içerik için Kargo Şirketi Kılavuzunu kontrol edin.